Vi har, som med mange af vores andre babyting, været så heldige at få et puslebord forærende.
Bordet er 11 år gammelt og har været brugt til 3 børn inden vores Esther. Efter en omgang mintfarvet maling er det nu som nyt og passer sammen med puslepuden helt perfekt ind i vores farverige børneværelse.


Jeg har brugt:
  • Akrylmaling 
  • Træmaling
  • Pensler
  • Sandpapir

Farven har jeg selv blandet af den akrylmaling,
jeg brugte på toiletgulvet, og modehvid træmaling glans 40 

Hylden under bordpladen har jeg beklædt med blomstret voksdug fra Sinnerup



2 kommentarer:

  1. Vi har præcis det samme puslebord, købt brugt og givet en omgang med maling og nye greb. God ide med at give pladen voksdug, det tænkte jeg slet ikke på. Men er da SÅ oplagt!
    KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      Skægt med puslebordet. Hvilken farve er jeres blevet? :)
      Det fungerer helt ok med voksdug, men jeg mangler en idé til at sætte det fast, for lige nu ligger det bare løs.
      Glæder mig i øvrigt til at se, hvad du laver til babyer i november. Håber nogle af jer andre kan inspirere mig :)
      Kh. Rebecca

      Slet