Min nyeste kreation er disse farverige vimpler af stofrester og gammelt sengetøj. Til at begynde med hænger de på væggen i det hjørne af soveværelset, hvor Bebs skal sove, men senere er det meningen, at de skal hænge på tværs af børneværelset ligesom her:

Kilde: Pinterest
... hvis de vel at mærke kan nå.

Pt. hænger vimplerne med malertape, fordi jeg lige vil være sikker på højden i forhold til de billeder og postkort, jeg har planer om at hænge under dem.

Da jeg valgte stof til vimplerne tog jeg udgangspunkt i mit moodboard, babytæppet, jeg tidligere har syet, og en pude fra Ferm Living, som jeg fik i fødselsdagsgave af Signe, og som - allerede inden jeg ejede den - var min inspiration til farvevalget i drømmebørneværelset.

Mit moodboard - nu med stofprøver til vimplerne
Til vimplerne har jeg brugt:

  • Stofrester og gammelt sengetøj, 7 forskellige slags
  • Skråbånd i koralrød, ca. 4 meter
  • Trekantet skabelon klippet i karton
  • Stofsaks
  • Symaskine som meget snart skal repareres + masser af tålmodighed
Undervejs i projektet

0 kommentarer:

Send en kommentar