Jeg finder tit inspiration på den lækre, virtuelle opslagstavle, Pinterest. Her har jeg blandt andet fundet idéen til at lave denne bløde stofterning.




Efter at have ledt efter stof til det her projekt i mine gemmer, har jeg besluttet, at jeg gerne må købe noget fint stof med børneprint - jeg har intet! Resultatet er blevet en 'det jeg lige har i gemmerne'-version, som ikke er helt efter mit hoved. Må bare lave en mere. Bum!

Hvis jeg laver en mere, vil jeg nok bruge 2 lag vlieseline på hvert stykke stof, så formen bliver mere fast.

Jeg har brugt:

  • 6 stykker stof à 12x12 cm
  • 6 stykker vlieseline à 10x10 cm
  • Pudefyld
  • Cellofan (til at lave en knitrelyd)
  • Inpiration fra Sisters, Sisters
Du kan i øvrigt se mine 'opslagstavler' og følge med i, hvad jeg pinner på Pinterest her.

Næste projekt, jeg vil gå i gang med, er noget større, så måske vil der være stille herinde en dag eller to. 

2 kommentarer:

  1. Det første billed synes jeg nu stofferne er rigtig lækre på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Karen Elisabeth. Dem er jeg også selv ret vild med :)

      Slet