Okay, indrømmet. Nu kan jeg ikke udskyde reparationen af min symaskine længere. Der er simpelthen noget galt med transportøren, og det ses især, når jeg forsøger at sy gennem mange lag eller i lidt specielle materialer. 2-3 lag tykt stof eller fx frotté gider symaskinen simpelthen ikke, og så opstår der grimme, ujævne sting, der spolerer finishen på mine syprojekter.

Jeg får den repareret (eller vinder i Lotto og køber den her pink fætter) - snart!


I mellemtiden har jeg fået syet en ny ting med ujævne sting (som jeg prøver at se som særpræget charme). Denne gang er det blevet til en 'box bag'-toilettaske med hank, pull tabs (hvad mon de hedder på dansk?) og fór. Det gik sådan set meget smertefrit, så planen er at sy en mere i samme stof som puslepuden til Bebs' toiletsager, når min symaskine er up and running igen.





Jeg har brugt:
Tutorial fra Truly Myrtle
Akryldug, rest fra Stof og Stil
Turkis bomuldsstof til fór
Lynlås, ca.  40 cm


0 kommentarer:

Send en kommentar