For to år siden fik jeg to lækre nevøer, og i den forbindelse strikkede jeg en fin, blød djævlehue til dem hver.
Det var lidt fjollet, for de blev født om foråret og kunne vist passe huerne om sommeren, hvor de var ret overflødige. 
Noget, der er endnu mere fjollet, er, at jeg aldrig fik taget et billede af den mest vellykkede. Den anden er den hvide, jeg tidligere har uploadet et billede af.

I dag har jeg så fået lov til at kigge min ene nevøs tøj igennem for at se, om der er noget, vi kan bruge til vores lille pige. Og tada... Der dukkede den ufotograferede hue (og i øvrigt en masse lækre smækbukser og bodyer) op.

Her er mit strikkeprojekt fra 2011 endelig:






Tænk at mine fingre kan strikke så fint og jævnt, når der ikke er gigt i dem. 

Spørgsmålet er nu bare, om man kan putte en lille pige i blå striber,
hvis nu fx man laver en pink pompon og syer på toppen?

0 kommentarer:

Send en kommentar