Efter flere ugers små fremskridt, er jeg nu endelig færdig med en quilt til bebs. Vi ved stadig ikke hvilket køn bebs er, så jeg har satset på et retro-look, der kan gå til både en pige og en dreng.

Jeg ville egentlig have nøjes med fleecen som polstring, men endte med en ekstra tur i Stof & Stil (som, det viser sig, kun er 800 meter fra vores lejlighed) efter pladevat. Og NU er tæppet præcist, som jeg forestillede mig - blødt, lækkert og perfekt til at lægge på gulvet under bebs og hans/hendes legetøj :)

Materialer:
  • Polarfleece
  • Trekanter af forskelligt bomuldsstof
    • Hvidt stof med mønster (IKEA badeforhæng fra genbrug)
    • Grønt stof fra Sødahl dækkeservietter købt i genbrug
    • Cremefarvet stof med gule blomster købt i Indien
    • Lysebrun babyfløjl fra min bedstemors gamle blazer
    • Gule og grå stofrester fra tidligere projekter
  • Koralrød/-orange piping
  • Pladevat


 











0 kommentarer:

Send en kommentar