Efter at have ryddet op i vores skab, har jeg nu en kæmpe stak tøj, der skal ud/repareres/gives til genbrug. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg hader, når ting går til spilde, så jeg er gået i gang med at undersøge, om noget af tøjet, der ellers skulle kasseres, kan få nyt liv.

Indtil videre er en af Esthers langærmede t-shirts sammen med en af min kærestes blevet til en kjole.






Udgangspunktet var denne langærmede t-shirt:


Blomsterapplikationen er ikke lige vores stil, men jeg er vild med prikkerne og pufærmerne, så det er skønt, at de kunne indgå i noget nyt.

Det mørke jerseystof er bunden af Fjords t-shirt, ligesom stropperne på ærmerne og knapperne også er derfra.


Det hjalp ikke meget på tøjstakkens størrelse, men til gengæld var det et hurtigt eftermiddagsprojekt med et meget fint resultat, synes jeg :)

1 kommentarer: