Det her er et babyrelateret projekt, som jeg rent faktisk hyggede mig med.
Vi manglede indtil i går et babyhåndklæde, og jeg har i et stykke tid luret lidt på, om nogle af vores håndklæder på en eller anden måde kunne blive til et fint ét af slagsen.

Jeg har brugt: 

2 hvide håndklæder
Stof fra et retro dynebetræk, jeg egentlig havde fået til mine tæppeprojekter
Google, Pinterest og Ikeas hjemmeside til at researche størrelser og former på sådan nogle babyhåndklæder


Og det er der kommet det her ud af:




Hætten er klippet af et særskilt håndklæde, syet for sig, og derefter
lagt i sandwich mellem det store stykke stof og det andet håndklæde.


Da hættten var syet i på den ene langside,
vendte jeg retten ud, for at tjekke, om det fungerede.
Med det her håndklæde og puslepuden, er der altså også kommet lidt lyserødt til Bebs' udstyr. Måske synes jeg, lyserød er ok, når den kombineres med orange, fordi udtrykket så er mere retro. Don't know.

Tadaaaa... lyserød (og orange)!

0 kommentarer:

Send en kommentar