Hm... det sker lidt for tit. Jeg glemmer at tage et før-billede, og nu har jeg glemt det igen. Men altså derfor kan jeg jo godt vise slutresultatet frem.

Mit yndlingsrum i vores lejlighed er helt klar vores stue. Det kunne selvfølgelig også have været syværelset, men det er altså lidt for messy til at det vinder førstepladsen.
I løbet af de sidste par måneder har vi opdateret stuen lidt. Ny sofa og diverse omrokeringer af ting og sager. Måske omrokerer jeg for tit (læs: altid!), min kæreste kan i hvert fald sjældent finde det, han leder efter.
I går og i forgårs har jeg prøvet at få det sidste på plads i stuen; et sted til tv'et. Vores tv er humongous, og tager af samme årsag - mod min vilje - en del af opmærksomheden i rummet, selv når det er slukket. Men NU har jeg fundet en løsning, som gør at det hele hænger mere sammen. The result: Min farmor og farfars gamle B&O pladespiller, vores LP'er og brætspil samt det kæmpe tv bor nu på 3 ophængte æblekasser af træ. And it works!

Planen er, at højttalerne skal hænges op på væggen, og at der skal en hvid Ribba-hylde fra IKEA op over tv'et med lækkert nips. Det bliver for fedt.

Materialer:
  • Æblekasser
  • En ordentlig håndfuld skruer
  • TÅLMODIGHED! (mest fordi både væggen og æblekasserne er skæve)





1 kommentarer:

  1. Rigtig lækker møbel :) har selv nogle kasser og tænker det kunne være et sjovt projekt :) Hvordan fik i den monteret ordentligt? Tænker i forhold til at kasserne er gamle og tv'et halv-tungt...Kan lige se det for mig at mit tv og kasser ligger spredt ud over hele gulvet..hehe :)

    SvarSlet