Min seje veninde har fået eget kontor og ønskede sig i den forbindelse farverige tilføjelser til det ellers lidt kedelige rum. Som julegave lavede jeg derfor denne holder til skriveredskaber (og andre dimser) i papirflet.

Materialer:
- forsider fra dameblade i flotte farver
- skæremaskine
- tape (til at samle strimlerne så de bliver lange nok)
- pink washitape fra Søstrene Grene til dekoration

Den lille beholder er flettet efter birkebarkmetoden, som jeg lærte at bruge på et kursus i januar/februar sidste år. Det minder mig egentlig om, at jeg endnu ikke har uploadet billeder af mine produkter fra det kursus. Det må blive næste projekt på bloggen.





Jeg har eksperimenteret lidt med at tage billeder på forskellige baggrunde, men er vist kommet frem til, at jeg skal låne Fjords kamera næste gang, selvom iPhonen giver ok billeder.








0 kommentarer:

Send en kommentar