Jeg så for noget tid siden nogle virkelig fine blomster af æggebakker på Create My Event gennem Pinterest.
I sidste uge opdagede jeg så nogle fine, grønne æggebakker (eftersigende fra Tyskland) hjemme hos min far og var så heldig, at han havde 3 styks, jeg kunne få med hjem... og SÅ skulle projektet prøves af.

Jeg prøvede mig frem med nogle forskellige typer blomster, og endte med at synes bedst om modellen ovenfor.

Håber på at finde nogle lyserøde æggebakker en dag, men måske er det et udenlandsk fænomen?
Tænker om ikke andet, at der er en chance for at finde gule æggebakker til påske :)

Materialer:
  • Grønne eller andre fine æggebakker
  • Saks
  • Hultang
  • Lyskæde (købt i IKEA til 10 kr. sidste år)










P.S. Jeg vil en af dagene forsøge at fange et fint billede af den færdige lyskæde i stuen, hvor den har fået sit egen hjørne.

0 kommentarer:

Send en kommentar